Fan service Coordinator

Fan service Coordinator

Eén landstitel, drie bekers, één supercup, 7 seizoenen op rij Europees voetbal én het mooiste stadion van België. KAA Gent wordt met recht en rede als topclub in België beschouwd.

De club en haar medewerkers zijn er zich van bewust dat dit statuut ook een steeds betere dienstverlening aan haar supporters veronderstelt. Als club willen we sneller en persoonlijker op de behoeften van alle Buffalo’s kunnen inspelen, informatie omtrent ons aanbod aan diensten en producten centraliseren en vragen of problemen accuraat behandelen. Met het oog daarop zijn wij op zoek naar een Fan Service coördinator

Wie ben jij?

Klantgerichtheid is jouw tweede natuur en met je hands-on en enthousiaste persoonlijkheid help je elke fan op weg. De Fan Service Coördinator zal enerzijds de ticketing versterken en daar bijdragen tot een klantvriendelijke planning, organisatie en uitvoering van de abo- en ticketverkoop. Daarnaast neem je het voortouw in het uitwerken en implementeren van processen (verkoop, informatieverschaffing, probleemdesk, …) die de fanbeleving en -participatie maximaal moeten faciliteren en vereenvoudigen.

Als trekker van het team Fan Services ga je samen met de verantwoordelijke Ticketing & Merchandise / Fanshop aan de slag, terwijl je nauw samenwerkt met het team Marketing & Communicatie.

Wat ga je doen?

Enerzijds houdt dit in dat je op korte termijn het ticketsysteem beheerst, je hierin blijvend verdiept en permanent streeft naar verbetering en vereenvoudiging van het gebruik ervan. Je bent proactief, plant verkopen in en bereidt deze tijdig en zorgvuldig voor. Je werkt zelf actief mee aan de verkoop, met bijzondere aandacht voor klantgerichtheid en klantvriendelijkheid. Je werkt hiervoor nauw samen met je collega’s en geeft indien nodig duiding en leiding aan jobstudenten en andere vrijwilligers.

Anderzijds zie je erop toe dat het aanbod diensten en producten van de club op een toegankelijke, duidelijke en beknopte wijze worden voorgesteld aan onze fans. Je beheert de FAQ-pagina waarin supporters op permanente wijze snel antwoord kunnen vinden op hun vragen of problemen en actualiseert deze voortdurend. Tot slot centraliseer je vragen of problemen van supporters, beheer en verdeel je deze vragen en zie je toe op een snelle en accurate behandeling ervan.

Wat voor iemand zoeken we?

+ Je bent een Buffalo, die voeling heeft met de fans. In dialoog gaan met onze supporters schrikt je niet af.

+ Je bent mensgericht, stressbestendig en beleefd.

+ Je bent pragmatisch ingesteld en gaat op zoek naar oplossingen voor individuele en collectieve problemen

+ Hoge mate van flexibiliteit en beschikbaarheid in functie van wedstrijden (weekendwerk).

+ Ervaring met ticketing is een pluspunt.

+ Je bent geïnteresseerd in voetbal en meer bepaald aspecten zoals: merchandising, ticketing, membership.

+ Je hebt een goede kennis van het Nederlands, Frans en Engels.

+ Je hebt affiniteit met digitale tools en volgt de evoluties binnen dit domein

+ Wat bieden we je?

+ De kans om de (dienstverlening van de) club naar een nog hoger niveau te tillen

+ Je komt terecht in een uitdagende functie met veel verantwoordelijkheden en motiverend loonpakket.

+ Een contract van onbepaalde duur (voltijds)

+ Competitief remuneratiepakket

Ben jij de geschikte kandidaat voor deze job? Stuur ons jouw cv naar admin@kaagent.be, en overtuig ons van jouw kwaliteiten. Wie weet word jij Fan Service Coördinator bij KAA Gent. Klinkt niet gek, toch?