KOM NAAR KAA GENT IN DE CONFERENCE LEAGUE

KOM NAAR KAA GENT IN DE CONFERENCE LEAGUE

Voor het negende jaar op rij trekken de Buffalo's Europa in. In de groepsfase van de UEFA Conference League werd KAA Gent als reekshoofd ingedeeld in groep B. Daarin nemen we het op tegen Maccabi Tel Aviv (Isr), FC Zorya Luhansk (Oek) en Breidablik (IJs). De eerste thuiswedstrijd wordt op 5 oktober afgewerkt tegen de op papier moeilijkste tegenstander, Maccabi Tel Aviv.

De volledige kalender van de zes groepswedstrijden kun je hier bekijken.

Om Europees te overwinteren, rekenen we uiteraard ook op jullie om ons team aan te moedigen. De prijzen zijn dezelfde gebleven als vorig jaar. Vanaf 30 euro heb je al een abonnement voor de drie groepswedstrijden. 

KOOP JE MINI-ABO

TIJDLIJN VERKOOP

De verkoop van mini-abonnementen start op woensdag 6 september om 12u. Ben je abonnee of member? Geniet dan tot en met donderdag 21 september van je voorrang. Zitjes die niet voorbehouden zijn voor abonnees zijn onmiddellijk te koop voor iedereen. Op vrijdag 22 september gaan vervolgens alle resterende mini-abonnementen in vrije verkoop.

Met een mini-abonnement voor de groepsfase van de UEFA Conference League ben je uiteraard het goedkoopst af, maar er zijn ook losse tickets te koop vanaf donderdag 28 september. Bekijk hier de prijzen.

WORD ABO PLUS+ EN KOM GRATIS NAAR DE 3 GROEPSWEDSTRIJDEN

Was je nog geen abonnee, maar ben je nu volledig overtuigd? Koop dan voor 22 september nog je ABO PLUS+ aan en je krijgt er meteen 3 Europese groepswedstrijden gratis bovenop. Na de aankoop van je ABO PLUS+ ontvang je aan het eind van de voorrangsperiode je e-tickets voor de thuiswedstrijden in de UEFA Conference League. 

PS: Kocht je daags na de match tegen Club Brugge een ABO PLUS+, dan is de Europese groepfase er gratis bij. Heb je al een ABO PLUS+ dan kon je al genieten van drie gratis wedstrijden in de voorrondes van de Conference League en 3 competitiematchen, waaronder de topper tegen Club. Voor de Europese groepsfase koop je dus een mini-abo vanaf 30 euro.

KOOP JE ABO PLUS+ 

MEMBER WORDEN?

Word je graag member van KAA Gent om aanspraak te maken op korting? Hou er dan rekening mee dat je membership de eerstvolgende nacht pas wordt gevalideerd. Koop je membership dus zeker niet aan op wedstrijddag. 
 

MEMBER WORDEN 

PRIJZEN

BEKIJK ALLE PRIJZEN

AWAY FANS

This ticket selection is exclusively intended for KAA Gent supporters. Fans of the opposing team are only seated in the visitors' section. Tickets for these seats are only available via the visiting teams. If there is a reason to suspect that you are a supporter of the opposing team, while you have a ticket for one of the other sections (not the visitors' section), we can deny you access to the stadium during the matchday. In that case, a refund is no longer possible. For this, we refer to the standard terms and conditions of UEFA and the house regulations of KAA Gent. VRAGEN? Neem dan contact op via ons online help center. OPENINGSTIJDEN LOKET Maandag - Vrijdag van 12u tot 18u Zaterdag: Enkel tussen 10u en 13u in weekends waar we een thuiswedstrijd spelen (ingang via Fanshop). Zondag: gesloten (behalve op wedstrijddag). Wedstrijddag: vanaf 5u voor de match Thuiswedstrijd tijdens de week: van 10u tot 12u45 en 14u tot aanvang wedstrijd.

VRAGEN?

Neem dan contact op via ons online help center.

OPENINGSTIJDEN LOKET

  • ​​​Maandag - Vrijdag van 12u tot 18u
  • Zaterdag: Enkel tussen 10u en 13u in weekends waar we een thuiswedstrijd spelen (ingang via Fanshop).
  • Zondag: gesloten (behalve op wedstrijddag).
  • Wedstrijddag: vanaf 5u voor de match
  • Thuiswedstrijd tijdens de week: van 10u tot 12u45 en 14u tot aanvang wedstrijd.

 

Om te beginnen surf je eerst naar tickets.kaagent.be, selecteer vervolgens de wedstrijd naar keuze.

In het stadionplan kan je nu de gewenste zitjes selecteren, om verder te gaan klik je op "Winkelmandje"

Wanneer je in de transactie terecht komt dien je alle tickets toe te wijzen aan de personen die het ticket gaan gebruiken om het stadion binnen te komen. 

 

Makkelijk een ticket toewijzen aan de juiste persoon doe je zo:

  • Heeft de gebruiker al een Buffalo-account? 

Vul dan zijn of haar klantnummer of mailadres in.
Let op, elk klantnummer en het daaraan gekoppelde mailadres kan maar aan één ticket gekoppeld worden.

Wat is het voordeel?

Een Buffalo-account aanmaken is de beste optie wanneer je een abonnement aankoopt en tevens gebruik wil maken van de app. Op die manier kunnen wij jou ook steeds contacteren bij acties, promoties en dergelijke.  -> Lees hier hoe je accounts aan elkaar kan koppelen

  • Heeft de gebruiker geen account?  

Koop je eenmalig een ticket of koop je voor een kind dat nog geen e-mailadres heeft, wijs dan het ticket als volgt toe aan de eindgebruiker:

    • 1ste manier

    1. Klik op toewijzen. 
    2. Druk vervolgens op het + teken (voeg gebruiker toe te klikken).
      Afbeelding_vgt.png
  1.  
    1. Vul de gegevens aan en druk op voltooi.Afbeelding2.png
    • 2de manier: 

    1. Voeg de naam in van de persoon in het veld "Buffalo account/ e-mailadres"Afbeelding__vgt_2.png
  1.  
    1. Klik op "Voeg nieuwe gebruiker toe"
  2.  
    1. Vul de gegevens aan en druk op voltooi.

Afbeelding2.png

Let op: gebruik niet hetzelfde e-mailadres als dat van mogelijke andere bestaande accounts (bvb: vader geeft hetzelfde e-mailadres op voor zijn account alsook voor dat van zijn kinderen).

Voor kinderen onder de 16 die nog geen e-mail hebben kan je dit open laten. 

 

 

 

 

Sinds het seizoen 2022-2023 moet elk ticket/abonnement op naam staan van de persoon die het ticket/abo zal gebruiken om het stadion binnen te komen. 

 

Wanneer je de foutmelding krijgt dat je al een ticket hebt op jouw naam wil dat wellicht het volgende zeggen;

A) Indien je nog geen tickets hebt gekocht voor die bepaalde wedstrijd maar wel de foutmelding krijg dat je al tickets hebt gekocht wil dat waarschijnlijk zeggen dat je in die bepaalde transactie meerdere tickets probeert te kopen op jouw naam. Je zal maar 1 ticket kunnen kopen op jouw naam en dus de overige tickets moeten toewijzen aan iemand anders. Hoe je dat doet kan je hier terugvinden:

Hoe zet ik een ticket op naam van iemand anders?  – Help Center (kaagent.be)

 

B) Ik heb al een ticket gekocht voor die wedstrijd:

Indien je al een ticket of abonnement hebt (gekocht) op jouw naam/emailadres zal je geen aankoop kunnen doen op jouw naam. Je zal het ticket of abo dus ook moeten toewijzen aan iemand anders.

Hoe zet ik een ticket op naam van iemand anders?  – Help Center (kaagent.be)

Met een Buffalo account kan je tot 4 tickets extra aankopen.

Let wel: elk toegangsbewijs moet vanaf dit seizoen op de naam van de effectieve gebruiker staan.

 

Optie 1: Maak een account aan voor je kind en voeg je kind(eren) toe via vrienden en familie

  • Maak een account aan voor je kind(eren) ->Hoe maak ik een Buffalo Account aan?

  • Koppel je account met die van je kind(eren). -> Hoe kan ik mijn account koppelen aan vrienden en familie?

    Eenmaal je accounts gekoppeld zijn, kun je een ticket voor je kind kopen en aan hem/haar toewijzen. Je kan jouw plaats en de plaats van je kind dan tegelijk kiezen en aankopen. Hierdoor ben je zeker dat je naast elkaar zit.
  • Let wel: je zal moeten inloggen op de ticketpagina met het account van het kind om het "vrienschapsverzoek" te accepteren.

 

Optie 2: Voeg een nieuwe gebruiker toe en vul de gegevens aan 

Koop je eenmalig een ticket of koop je voor een kind dat nog geen e-mailadres heeft, wijs dan als volgt het ticket toe aan de eindgebruiker:

  1. Klik op toewijzen te klikken 
  2. Druk vervolgens op het + teken (voeg gebruiker toe te klikken).Untitled_design__2_.jpg

  3. Vul de gegevens aan en druk op voltooi. 

Let op: gebruik niet hetzelfde e-mailadres als dat van mogelijke andere bestaande accounts (bvb: vader geeft zelfde e-mailadres op voor zijn account alsook voor dat van zijn kinderen). Voor kinderen onder de 14 die nog geen e-mail hebben kan je dit open laten.

 

Vervolledig_gebruiksprofiel.jpg

 

Ja, dat is mogelijk. Met een Buffalo account kan je tot 4 tickets extra aankopen.

Let wel: elk toegangsbewijs moet vanaf dit seizoen op de naam van de effectieve gebruiker staan.

 

Optie 1: Je vrienden/familie hebben al een Buffalo account

-> Hoe wijs ik tickets toe aan vrienden en familie

 

Optie2: Ga naar toewijzen en vul de gegevens aan van de nieuwe gebruiker.

-> Ticket toewijzen aan iemand zonder Buffalo account

 

 

Er zijn verschillende redenen waarom dit het geval kan zijn. Bekijk ze hier:

  1. Je vriend of familielid heeft nog geen Buffalo-account.
    -> Hoe maak ik een Buffalo Account aan?
  2. Je vriend of familielid heeft nog geen volledige Buffalo-account
    -> Vul je gegevens aan
  3. Je vriend of familielid heeft je verzoek nog niet aanvaard. 
    -> Hoe aanvaard ik een 'vrienden en familie' verzoek? (Stap 5)

 

Krijg jij een foutmelding wanneer je tickets wilt kopen voor jezelf, je vriend of familielid?

Het is mogelijk dat je gegevens van je Buffalo-account niet voldoende zijn ingevuld. Kom hier te weten hou je dat doet opdat je account kan gekoppeld worden aan de ticketpagina.

 

Stap 1

Surf naar https://login.kaagent.be/ login met je Buffalo-account. 

registreren_help_center.png

Stap 2

Klik op [Wijzig] en vul je persoonsgegevens en contactinformatie. Sla je gegevens op.


Stap 3

Na het opslaan van jouw gegevens klik je op de blauwe button met ‘ticketing’ of surf je terug naar kaag.roboticket.com

Stap 4

Gelukt! Je hebt nu een Buffalo-account waarmee je tickets kunt kopen. Ook kan een vriend of familielid je een koppelverzoek sturen zodat jullie tickets voor elkaar kunnen kopen. Hoe dat werkt lees je in dit artikel.

 

Krijg jij een foutmelding wanneer je tickets wilt kopen voor jezelf, je vriend of familielid?

  • Je probeert mogelijk een ticket toe te wijzen aan een gebruiker die al een ticket aan zich gekoppeld heeft. Ofwel in de transactie waarin je bezig bent, ofwel werd er al een ticket voor hem of haar aangekocht.

 

Via de ticketpagina op onze website:

  1. Registreren (indien je nog geen account hebt)
  2. Inloggen
  3. Selecteer de wedstrijd
  4. Selecteer de gewenste plaatsen en geef de nodige gegevens in.

Via de loketten:

Openingsuren loketten:

  • Maandag - Vrijdag van 12u tot 18u
  • Zaterdag: tussen 10u en 13u (Enkel in weekends met thuiswedstrijden, ingang via Fanshop)
  • Zondag: gesloten (behalve op wedstrijddag)

  • Wedstrijddag: vanaf 3u voor de match aan ticketbooth D (Geen ticketverkoop bij risicowedstrijden)
  • Thuiswedstrijd tijdens de week: van 10u tot 12u45 en 14u tot aanvang wedstrijd