Goed nieuws als je eerder naast een ticket greep voor West Ham United - KAA Gent maar toch nog graag naar Londen wil afreizen: er zijn nog 150 tickets beschikbaar die vrijdag 7 april online verkocht worden om 12u.
Het grootste deel van de 3.000 tickets werd verdeeld via de Supportersfederatie. Intussen zijn alle registraties bij de supportersclubs afgesloten en blijven er via die weg nog 150 tickets over.
Bij de online verkoop gelden opnieuw dezelfde voorwaarden: je kunt tickets kopen als je abonnee of member van KAA Gent bent. Lees hieronder de overige ticketinformatie:
- Als abonnee of member kun je maximaal 2 tickets kopen. Voorwaarde is wel dat je medereiziger ook abonnee of member is. Bij het bestellen geef je het emailadres in van zijn/haar Buffalo Account.
- Kocht je eerder al tickets, dan kom je nu uiteraard niet meer in aanmerking.
- Elk ticket is persoonlijk en aan je eigen naam verbonden.
- Reis je mee naar Londen, dan heb je een internationaal paspoort nodig. Heb je dit nog niet, contacteer dan zo snel mogelijk je gemeente want er is een wachttijd aan verbonden.
- De prijs voor een ticket voor de uitwedstrijd bedraagt 25 euro.
- Na aankoop van je ticket ontvang je via mail een voucher. Deze voucher kun je aan de loketten in de Ghelamco Arena inwisselen voor het echte ticket. Zodra dit kan, word je verwittigd via mail.
- Supporters met een beperking nemen contact op met de KAA Gent Foundation via dao@kaagentfoundation.be.
- Informatie rond het meeting point, de fan walk, en de mobiliteit in Londen volgt later nog.
#COBW #WHUGNT
FAQ
Om te beginnen surf je eerst naar tickets.kaagent.be, selecteer vervolgens de wedstrijd naar keuze.
In het stadionplan kan je nu de gewenste zitjes selecteren, om verder te gaan klik je op "Winkelmandje"
Wanneer je in de transactie terecht komt dien je alle tickets toe te wijzen aan de personen die het ticket gaan gebruiken om het stadion binnen te komen.
Makkelijk een ticket toewijzen aan de juiste persoon doe je zo:
-
Heeft de gebruiker al een Buffalo-account?
Vul dan zijn of haar klantnummer of mailadres in.
Let op, elk klantnummer en het daaraan gekoppelde mailadres kan maar aan één ticket gekoppeld worden.
Wat is het voordeel?
Een Buffalo-account aanmaken is de beste optie wanneer je een abonnement aankoopt en tevens gebruik wil maken van de app. Op die manier kunnen wij jou ook steeds contacteren bij acties, promoties en dergelijke. -> Lees hier hoe je accounts aan elkaar kan koppelen
-
Heeft de gebruiker geen account?
Koop je eenmalig een ticket of koop je voor een kind dat nog geen e-mailadres heeft, wijs dan het ticket als volgt toe aan de eindgebruiker:
-
-
1ste manier
-
-
- Klik op toewijzen.
- Druk vervolgens op het + teken (voeg gebruiker toe te klikken).
-
- Vul de gegevens aan en druk op voltooi.
-
-
2de manier:
-
-
- Voeg de naam in van de persoon in het veld "Buffalo account/ e-mailadres"
-
- Klik op "Voeg nieuwe gebruiker toe"
-
- Vul de gegevens aan en druk op voltooi.
Let op: gebruik niet hetzelfde e-mailadres als dat van mogelijke andere bestaande accounts (bvb: vader geeft hetzelfde e-mailadres op voor zijn account alsook voor dat van zijn kinderen).
Voor kinderen onder de 16 die nog geen e-mail hebben kan je dit open laten.
Sinds het seizoen 2022-2023 moet elk ticket/abonnement op naam staan van de persoon die het ticket/abo zal gebruiken om het stadion binnen te komen.
Wanneer je de foutmelding krijgt dat je al een ticket hebt op jouw naam wil dat wellicht het volgende zeggen;
A) Indien je nog geen tickets hebt gekocht voor die bepaalde wedstrijd maar wel de foutmelding krijg dat je al tickets hebt gekocht wil dat waarschijnlijk zeggen dat je in die bepaalde transactie meerdere tickets probeert te kopen op jouw naam. Je zal maar 1 ticket kunnen kopen op jouw naam en dus de overige tickets moeten toewijzen aan iemand anders. Hoe je dat doet kan je hier terugvinden:
Hoe zet ik een ticket op naam van iemand anders? – Help Center (kaagent.be)
B) Ik heb al een ticket gekocht voor die wedstrijd:
Indien je al een ticket of abonnement hebt (gekocht) op jouw naam/emailadres zal je geen aankoop kunnen doen op jouw naam. Je zal het ticket of abo dus ook moeten toewijzen aan iemand anders.
Hoe zet ik een ticket op naam van iemand anders? – Help Center (kaagent.be)
Tickets voor kinderen aankopen is perfect mogelijk. Er bestaan twee manieren; ofwel voeg je het kind toe aan jouw vrienden en familie voor de aankoop (optie 1), ofwel doe je dat tijdens het aankoopproces zelf (optie 2).
Optie 1: Maak een account aan voor je kind en voeg je kind(eren) toe via vrienden en familie
- Maak een account aan voor je kind(eren) ->Hoe maak ik een Buffalo Account aan?
- Koppel je account met die van je kind(eren). -> Hoe kan ik mijn account koppelen aan vrienden en familie?
Eenmaal je accounts gekoppeld zijn, kun je een ticket voor je kind kopen en aan hem/haar toewijzen. Je kan jouw plaats en de plaats van je kind dan tegelijk kiezen en aankopen. Hierdoor ben je zeker dat je naast elkaar zit. - Let wel: je zal moeten inloggen op de ticketpagina met het account van het kind om het "vrienschapsverzoek" te accepteren.
Optie 2: Voeg een nieuwe gebruiker toe tijdens de aankoop en vul de gegevens aan.
Koop je eenmalig een ticket of koop je voor een kind dat nog geen e-mailadres heeft, wijs dan als volgt het ticket toe aan de eindgebruiker:
- Klik op toewijzen te klikken
- Druk vervolgens op het + teken (voeg gebruiker toe te klikken).
- Vul de gegevens aan en druk op voltooi.
Let op: gebruik niet hetzelfde e-mailadres als dat van mogelijke andere bestaande accounts (bvb: vader geeft zelfde e-mailadres op voor zijn account alsook voor dat van zijn kinderen). Voor kinderen onder de 14 die nog geen e-mail hebben kan je dit open laten.
Ja, dat is mogelijk. Met een Buffalo account kan je tot 4 tickets extra aankopen.
Let wel: elk toegangsbewijs moet vanaf dit seizoen op de naam van de effectieve gebruiker staan.
Optie 1: Je vrienden/familie hebben al een Buffalo account
-> Hoe wijs ik tickets toe aan vrienden en familie
Optie2: Ga naar toewijzen en vul de gegevens aan van de nieuwe gebruiker.
-> Ticket toewijzen aan iemand zonder Buffalo account
Er zijn verschillende redenen waarom dit het geval kan zijn. Bekijk ze hier:
-
Je vriend of familielid heeft nog geen Buffalo-account.
-> Hoe maak ik een Buffalo Account aan? -
Je vriend of familielid heeft nog geen volledige Buffalo-account
-> Vul je gegevens aan -
Je vriend of familielid heeft je verzoek nog niet aanvaard.
-> Hoe aanvaard ik een 'vrienden en familie' verzoek? (Stap 5)
Krijg jij een foutmelding wanneer je tickets wilt kopen voor jezelf, je vriend of familielid?
Het is mogelijk dat je gegevens van je Buffalo-account niet voldoende zijn ingevuld. Kom hier te weten hou je dat doet opdat je account kan gekoppeld worden aan de ticketpagina.
Stap 1
Surf naar https://login.kaagent.be/ login met je Buffalo-account.
Stap 2
Klik op [Wijzig] en vul je persoonsgegevens en contactinformatie. Sla je gegevens op.
Stap 3
Na het opslaan van jouw gegevens klik je op de blauwe button met ‘ticketing’ of surf je terug naar kaag.roboticket.com
Stap 4
Gelukt! Je hebt nu een Buffalo-account waarmee je tickets kunt kopen. Ook kan een vriend of familielid je een koppelverzoek sturen zodat jullie tickets voor elkaar kunnen kopen. Hoe dat werkt lees je in dit artikel.
Krijg jij een foutmelding wanneer je tickets wilt kopen voor jezelf, je vriend of familielid?
- Controleer of je niet meer dan 4 tickets probeert aan te kopen via je account. Elk ticket moet gekoppeld worden aan een specifieke gebruiker.
-> Hoe koop ik tickets voor vrienden en familie?
- Je probeert mogelijk een ticket toe te wijzen aan een gebruiker die al een ticket aan zich gekoppeld heeft. Ofwel in de transactie waarin je bezig bent, ofwel werd er al een ticket voor hem of haar aangekocht.
Via de ticketpagina op onze website:
- Registreren (indien je nog geen account hebt)
- Inloggen
- Selecteer de wedstrijd
- Selecteer de gewenste plaatsen en geef de nodige gegevens in.
Via de loketten:
Openingsuren loketten:
- Maandag - Vrijdag van 12u tot 18u
- Zaterdag: tussen 10u en 13u (Enkel in weekends met thuiswedstrijden, ingang via Fanshop)
-
Zondag: gesloten (behalve op wedstrijddag)
- Wedstrijddag: vanaf 3u voor de match aan ticketbooth D (Geen ticketverkoop bij risicowedstrijden)
- Thuiswedstrijd tijdens de week: van 10u tot 12u45 en 14u tot aanvang wedstrijd