Timothy Derijck verlaat KAA Gent

Timothy Derijck verlaat KAA Gent

KAA Gent en assistent-coach Timothy Derijck hebben in onderling overleg beslist om afscheid te nemen.

Timothy zette bij onze club zijn eerste stappen als trainer en leverde het voorbije seizoen een gewaardeerde bijdrage binnen de technische staf. Samen slaagden we erin om ons te kwalificeren voor Europees voetbal.

We willen Timothy bedanken voor zijn inzet, professionaliteit en engagement gedurende het voorbije seizoen en wensen hem alle succes toe in het verdere verloop van zijn trainerscarrière.

Bedankt, Timothy, en veel succes in de toekomst!


#COBW