Nu de technische problemen bij onze ticketprovider van de baan zijn, kan de abonnementverkoop voor Play Off 1 vandaag zonder problemen starten. Dit zowel online als aan de loketten in de Ghelamco Arena.
De meeste abonnees (reguliere competitie 2020-2021) hebben inmiddels doorgegeven wat hun keuze was qua compensatie voor de wedstrijden die ze missen omwille van de covid maatregelen.
De meerderheid koos voor een tegoedbon, anderen kozen voor de voorgestelde compensatieregeling. Op 12 november hebben we de keuzeprocedure afgesloten. Geen paniek wanneer u uw keuze niet zelf heeft doorgegeven, u krijgt dan automatisch een tegoedbon. Die bon kan u vanaf mei 2021 gebruiken voor de aankoop van tickets of abonnementen.
Wie koos voor de compensatieregeling zal in januari 2021 een eerste compensatie ontvangen, in verhouding tot het aantal gemiste wedstrijden voor de winterstop. Als er na de winterstop nog steeds geen of slechts beperkt publiek wordt toegelaten, zal in mei 2021 een tweede compensatie gebeuren in verhouding tot het aantal wedstrijden die na de winterstop gemist worden.
Samen kijken we al uit naar de eerstvolgende wedstrijd waarop wij jullie opnieuw kunnen ontvangen in de Ghelamco Arena!
Tijdens de lockdown gelden vanaf 9 november aangepaste openingsuren voor de dienst ticketing in de Ghelamco Arena.
Onze loketten zijn geopend op volgende dagen:
Maandag: van 12u tot 18u
Donderdag: van 12u tot 18u
Zaterdag: tussen 10u en 13u (in weekends van thuiswedstrijden).
Indien u vragen heeft in verband met tickets, abonnementen of parkeerkaarten kan u steeds mailen naar tickets@kaagent.be. Onze collega's helpen u graag verder!
Net zoals bij de reguliere abonnementen krijgen ook de Play-Off 1 abonnees van seizoen 2019-2020 de mogelijkheid om hun voorkeur door te geven met betrekking tot de compensatieregeling. Dit voor de gemiste thuiswedstrijden van het Play-Off 1 abonnement (2019-2020) dat afgelopen zomer werd omgezet naar een Europees abonnement (2020-2021).
Enkele dagen geleden werd elke abonnee hiervan persoonlijk op de hoogte gebracht via mail. Indien u geen mail ontving, vragen wij u ons dit te melden via tickets@kaagent.be
Op die manier kunnen wij u als nog van de juiste informatie voorzien.