Betalingsprobleem abonnementen?

Betalingsprobleem abonnementen?

We merken, ondanks veel correcte en succesvolle verlengingen, dat er ook abonnees zijn bij wie de betaling niet lukt of bij wie er problemen opduiken. Indien u in dat geval bent, doe dan in geen geval meerdere betalingen.

Is de aankoop van uw abonnementen boven de 500 euro? Dan kan u niet met de Bancontact QR betalen. Gelieve hiervoor de kaartlezer (betaalbakje) te gebruiken.

Alvorens ons te contacteren, kan u als eerste maatregel best een twintigtal minuten wachten en vervolgens eens opnieuw proberen. Wanneer u merkt dat er geld van uw rekening is, ontvangt u een bevestigingsmail. Door de grote drukte kan hier wat vertraging opzitten. Na 24 u niets ontvangen? Neem contact op met ticketing. 

Contacteer dienst Ticketing

Geef ons daarbij volgende zaken mee:

  • uw abonneenummer (dat vindt u links onderaan op uw abonnement)
  • uw ordernummer (dat vindt u na het inloggen bij "mijn bestellingen" bij de reservatie van uw abonnement)
  • een betalingsbewijs van uw bank wanneer u betaald hebt maar toch geen bevestiging van aankoop hebt gekregen ("Order Status Pending")

Heeft u een ander probleem dan hetgeen hierboven beschreven, geef dan ook alle hierboven gevraagde zaken mee en alle relevante info die ons kunnen helpen bij het oplossen van uw probleem.

Verder willen we ook vragen niet naar de Ghelamco Arena af te zakken, we proberen de opgedoken problemen zo snel mogelijk op te lossen. Wij bedanken u voor uw geduld en verontschuldigen ons voor eventuele ongemakken.