Start vrije aboverkoop

Start vrije aboverkoop

Maandag 27 juni start de vrije verkoop van onze abonnementen. De voorrangsperiode voor abonnees is intussen afgelopen, net als de periode waarin je van plaats kon wisselen. 11.300 Buffalo’s hebben op dit moment hun abonnement al verlengd. Een welgemeende dankjewel aan allen die er straks weer bij zullen zijn!

De zitjes van abonnees die hun seizoenskaart niet verlengden, komen nu vrij. Online kun je vanaf 10u je abonnement kopen via onze ticketpagina en om 12u openen onze loketten (openingsuren). Zoals intussen bekend, moet elk abonnement op een unieke naam staan. Hiervoor heb je telkens een Buffalo Account nodig. Lees hier wat je moet doen. Andere vragen? Je kunt altijd terecht in ons help center

Koop hier je abo

Heb je recht op een vdk-, JOVO of studentenkorting, dan kom je langs aan de loketten.

Afhalen abonnementen en parkings
 

Ik heb mijn abonnement verlengd 

 

Vanaf maandag 27 juni kunnen abonnementen en parkeerkaarten ook afgehaald worden. Opgelet: dat doe je aan onze buitenloketten. Aan de binnenloketten word je geholpen als je een abonnement wil kopen of verlengen. 

Ik kocht een abonnement tijdens de vrije verkoop


Je abonnement en/of parkeerkaart kan vanaf maandag 4 juli worden afgehaald aan de buitenloketten. 

Alle info over de aboverkoop 2022-2023


#COBW #IkBenNenBuffalo

  • Je vaste plaats in het stadion bij 15 of 20 thuiswedstrijden in de Jupiler Pro League.
     

  • Je geniet van de voordeligste prijs per wedstrijd. Losse tickets zijn altijd duurder.
  •  
  • Gratis toegang tot eerste wedstrijd in de Europese voorronde voor ABO PLUS+ (in geval van kwalificatie).
     
  • Gratis toegang tot de Fanmatch in de voorbereiding op het seizoen voor ABO en ABO PLUS+ (datum nog te bepalen). 
  •  
  • Altijd minstens 7% korting in de KAA Gent-webshop bij elke aankoop.
     
  • Gratis toegang tot alle thuiswedstrijden van Jong KAA Gent in 1e Nationale.
     
  • Voorrang en speciale tarieven bij de ticketverkoop voor Europese en bekerwedstrijden.
     
  • Voorrang bij het verlengen van je abonnement voor het seizoen 2025-26.

 

 

 

 

Kan je als jonge abonnee niet komen naar een wedstrijd? Dan kan je jouw plaats doorgeven aan een vriend, familielid of kennis.  Na overzetten ontvangt de vriend/kennis een e-mail met een ticket. 

Volg de stappen hieronder om dit te doen. 

Abonnementen/tickets zijn strikt persoonlijk, identiteitscontroles kunnen plaatsvinden. 

  1. Ga naar tickets.kaagent.be en log in met het e-mailadres gelinkt aan je abonnement.
  2. Klik rechtsonder op account (mobile) of klik op je naam en ga naar ‘mijn account en tickets’  (desktop)
  3. Scroll door naar “abonnementen” (niet naar “kaarten”) en klik op het icoontje rechtsonder. 
  4. Je ziet hier alle beschikbare wedstrijden, scroll door naar de wedstrijd van je keuze en klik op ‘deel je plaats’.
  5. Vul het e-mailadres in of het accountnummer van de persoon aan wie je jouw plaats wil doorgeven. Indien die persoon nog geen account geeft kan je de gebruiker toevoegen via de knop "PERSONALISEER"
  6. De prijs voor de opleg verschijnt nu. Afhankelijk van de tribune en het prijstype van het abo kan dit verschillen. We rekenen als volgt: ticketprijs - abonnementsprijs ÷ 20. (of ÷ 15 bij een regulier abonnement).
  7. Klik op volgende.
  8. De persoon die de upgrade heeft gedaan ontvangt een e-mail met het ticket. 

Je kunt maar 1 abonnement per Buffalo Account aankopen. De nieuwe wetgeving van de Belgische voetbalbond bepaalt dat elk abonnement gelinkt moet worden aan één unieke persoon. De naam op het abonnement moet overeenstemmen met de indentiteitskaart. Controle is mogelijk.

Met je Buffalo Account kun je wel tot 10 gepersonaliseerde abonnementen aankopen voor vrienden en familie. Koop je voor een supporter die al bij ons in het systeem staat? Dan heb je zijn of haar mailadres of klantennummer nodig om het abonnement te verlengen.

Tip: voeg hem/haar toe aan jouw "vrienden & familie" om makkelijk zijn abonnement te verlengen. Zo hoef je tijdens de aankoop niet opzoek te gaan naar klantennummers en mailadressen.

Hoe kan ik mijn account koppelen aan vrienden en familie? – Help Center (kaagent.be)

Dan kan je bij de start van de abonnementenverkoop een vrije plaats kiezen in het stadion. Na de voorrangsperiode komen ook alle niet-verlengde plaatsen vrij. Je hoeft dus niet te wachten tot na de voorrangsperiode.

Om een abonnement te kunnen kopen, zowel voor jezelf als voor iemand anders, moet die persoon wel een Buffalo-account hebben. Lees hier hoe en waarom je een account aanmaakt:  Hoe maak je een Buffalo Account aan? – Help Center (kaagent.be)

 

 

Wanneer je als abonnee abonnementen bezit op bedrijfsnaam zal je deze online kunnen verlengen. Wel veranderen er een paar dingen voor het seizoen 2024-2025. Zo kan je geen abonnement op bedrijfsnaam meer aankopen voor jongeren (-16), maar enkel nog aan volwassenentarief. 

Wens je een bepaalde plaats toch te verlengen aan het -16-tarief? Neem dan contact op met tickets@kaagent.be en zorg alvast dat de minderjarige een Buffalo account heeft gecreëerd op onze ticketingpagina.

Sinds dit seizoen moet elk abonnement gepersonaliseerd zijn. Met andere woorden, ook kinderen hebben een uniek account nodig om hun abonnement te kunnen aankopen. Je hebt hiervoor echter geen eigen mailadres nodig.

 

1. Inloggen via onze ticketingpagina met je Buffalo account als ouder. Nog geen Buffalo account? Klik dan hier.

2. Klik rechtsboven op je naam en ga naar 'Jouw account & tickets'. Onderaan vind je het overzicht 'vrienden en familie', waarbij je de optie 'kind toevoegen' kan selecteren. Na het invullen van alle gegevens heeft je zoon of dochter een eigen profiel op de ticketpagina.

3. Nu het account gecreëerd is kan je overgaan tot de aankoop van je abonnement. Keer terug naar de startpagina en maak je keuze tussen een ABO of ABO PLUS+ door de juiste afbeelding te kiezen. 

4. Selecteer een vrije stoel in het stadionplan. Met andere woorden, een blauwe stoel met een witte achtergrond. Alle andere stoelen (met een rode achtergrond) zijn gereserveerd voor abonnees tot 15/06 23u59 en voorlopig dus niet beschikbaar. Klik op volgende na het selecteren van een correcte vrije stoel.

 

6. In het overzicht zie je je geselecteerde stoelen, waarbij ze telkens op naam moeten staan van de effectieve gebruiker. Klik op de knop 'toewijzen' om je zoon of dochter toe te selecteren, want deze heb je toegevoegd aan je 'vrienden en familie'.

 

 

7. Wanneer alle geselecteerde plaatsen correct zijn toegewezen kan je het correcte tarief en aflevermethode selecteren. Kies voor je zoon of dochter zeker het -16-tarief indien van toepassing.

 

8. Klik op volgende en ga verder naar de betaalpagina om je transactie af te ronden. Je zoon of dochter heeft nu zijn/haar eigen ABO of ABO PLUS+.

Aanvragen om van plaats te wisselen konden ingestuurd worden tot het einde van de voorrangsperiode (10/6, 12u). Het inschrijvingsformulier is nu afgesloten.

Wil je toch nog van plaats veranderen, kom dan langs aan het loket.

 

Als je ervoor koos om jouw abonnement op te sturen, dan zal je dit in de loop van eind juni, begin juli ontvangen.

Als je liever je abonnement aan het loket afhaalt, dan zal dit mogelijk zijn vanaf woensdag 19/06.

Abonnementen versturen via Bpost kost 6 euro per bestelling

Vrienden en Familie stelt je in staat om verschillende accounts aan elkaar te koppelen zodat je makkelijk meerdere tickets en abonnementen samen kunt afrekenen en zo ook verschillende plaatsten naast elkaar kunt selecteren. 

Voorwaarden: 

Check. Hoe koppel ik nu mijn account aan vrienden en familie?

Stap 1:

Surf naar de KAA Gent Ticketpagina

Stap 2:

Rechtsboven klik je op het pijltje naast je naam en vervolgens op ‘jouw account’. 

Jouw_account.png

Stap 3:

Scrol naar onder tot de sectie 'Vrienden en familie' opduikt. Vul het e-mailadres van je vriend in op de plaats 'vriend e-mail'. Klik op de blauwe knop.

vrienden_en_familie.png

Stap 4:

Stap 5:

Laat deze vriend/familielid éénmalig online inloggen met hun e-mailadres om je aanvraag te accepteren.

KLAAR:

Jullie accounts zijn nu gekoppeld en jullie kunnen voor elkaar aankopen doen. 👏

-> Hoe kan ik een ticket toewijzen aan iemand anders?

 

Bekijk de instructievideo: 

 

Meer vrienden toevoegen? Herhaal dan dit proces.

Je kunt je accountnummer terugvinden door in te loggen op jouw Buffalo Account.

 

Klik op je naam > account & tickets > accountnummer (staat rechts van je naam). 


 

Indien je je abonnement niet bijhebt, kun je via de KAA Gent app je abonnement terugvinden met een barcode. Dit kun je gebruiken als toegangsbewijs. 

Als je je abonnement hebt verloren of vergeten, kun je ook een duplicaat of vervangticket (€10) aanvragen aan onze loketten. Een nieuw abo kost €15. 

 

 

 

Heb je al een abonnement? Dan word je persoonlijk gecontacteerd door onze medewerkers. Niet het geval? Neem dan gerust zelf contact op met fans@kaagent.be.

Heb je nog geen abonnement? Neem dan gerust zelf contact op met fans@kaagent.be.

Dit is enkel mogelijk tijdens de voorrangsperiode. De huidige eigenaar van het abonnement moet ons schriftelijke bevestiging bezorgen dat hij/zij het abo wil doorgeven (via mail of op papier aan het loket).

Zorg er alvast voor dat de overnemer een Buffalo Account heeft aangemaakt via onze ticketingpagina.

Bekijk hier alle prijzen voor het seizoen 2024-2025.